środa, 23 lutego 2011

Wierszyki o "Zmierzchu" ;D

Jake do Belli się przystawia,
"Kocham Cie" - tak jej mawia,
Raz ją nawet pocałował,
Edwardem się nie przejmował,
Ale Bella mu "z liścia dała"
Przy tym sobie kość złamała
Na Jacoba się wkurzyła,
Edwardowi naskarżyła
Do Cullenów pojechała,
No bo ręka ją bolała,
Carlise szybko "operował",
No i rękę uratował

Bella to dziewczyna cudna,
No i nigdy nie jest nudna,
Ale ma wielkiego pecha,
To jej jedyna zła "cecha"
Lecz życie jej to wynagrodziło,
I  z Edwardem ją połączyło,
Odtąd Bella towarzystwo miała,
I rodzinę Cullenów poznała,
Z Edwardem często przebywała,
Z nim się całowała, obok niego spała 
Między nimi miłość się narodziła,
A Bella już szczęśliwa była

Alice energii jest pełna dziewczyna,
Gdy coś sobie umyśli nic jej nie powstrzyma,
Zakochana w swym Jasperze,
Bardzo mocno, no i szczerze,
Wszystkim by chętnie pomagała,
Za Bellę by się "pokroić" dała
Bardzo pomaga swymi wizjami,
Tylko są zamazane czasami,
I choćbyście szukali na całym świecie,
Drugiej takiej Alice na stówę nie znajdziecie ;D

14 komentarzy:

  1. hej. wymieniamy się po 10 ?
    szeli-beli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog
    mój nick na zapytaj to _Ama_

    mój blog to
    http://twojstyl-twojainspiracja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. szeli-beli.blog....
    no dobra ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. siemka świetne a mój link na zapytaj to JaAgula

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka zapalona :) Super! :) Też oglądałam wszystkie części, ale niestety ostatnia mnie zawiodla :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wierszyki!
    Dawno tu nie zaglądałam,ale zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmień styl, bo te częstochowskie rymy bolą. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. JaK mi ZazzdroŚciSh To SiE nIe OdzyWaJ :p XOXOX LOoooL! ):

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, wcale nie zazdroszczę. Poza tym te ZnAtScHkI są dla dzieci, więc sorry ej.
    Sama piszę lepsze wiersze o Edwardzie i Belli.
    W blasku Księżyca już zawsze
    szczęśliwie będą żyli
    Edward Cullen, a także
    Bella z dziurami na szyi.

    Powiedzieć "tak" wampirowi
    Nie lada to odwaga
    Lecz ona ufa Edwardowi
    i to jej bardzo pomaga.

    I choćby sto okropności
    I złych wapirów chordy
    Oni mocni w swej miłości
    Najwyżej obiją im mordy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej sorka tuwim jest dla dzieci. Ja myślem, że tak pisałby poezje Paulo Coelho, on jest moim ulóbionym autorem.
    Sorka za błendy, ale mam dysortografiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne wierszyki :) najpeszy byl ten z Alice :D pozderka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo moze ale najlepsza i tak jest bella

      Usuń
  12. Jak dla mnie te wierszyki są boskie, sama bym lepszych nie wymyśliła , blog najlepszy jaki widziałam na ten temay :)

    OdpowiedzUsuń